Željko Jovanović


Rođen sam u Zagrebu  3. travnja 1957. godine. Od mladih dana amaterski se bavim analognom a potom i digitalnom fotografijom. Taj hobi prerasta u strast te upisujem  i završavam obuku za specijalista digitalne fotografije i obrade. Posebno se bavim pejzažnom  i portretnom fotografijom.  Nakon razniho fotoaparata  kupujem Pentax K-3 i par osnovnih Pentaxovih objektiva s kojima trenutno radim. Član sam Fotokluba Zagreb (FKZ), i fotografske udruge Fotogard. Održao sam četiri samostalne te više zajedničkih izložbi. Primio sam više priznanja i pohvala. Stalni sam foto suradnik nekih udruga, društava  i časopisa. Želja mi je s drugima podijeliti trenutke zaustavljene objektivom, zarobljene u pokretu ili nepomičnosti. Čar fotografije,nalazi se u tom zarobljenom sjećanju, na neponovljivosti koju dijele  promatrač i autor – svatko svojim očima i impresijama.

 

Komentiraj